Posted by admin on February - 7 - 2018 | Comments Off

Jeśli w ciele brakuje jakiś czynników mineralnych, czy witamin, najszybciej zauważymy to na naszych włosach, nasze włosy są niezwykle czułe na stres, warunki środowiska, wyczerpania oraz braki w diecie. Pielęgnacje naszych włosów musimy rozpocząć od wewnątrz, bowiem żadne ozdabiające szampony nam nie wspomogą, jeżeli włosy nie będą dobrze odżywione od wnętrza. Doniosłymi czynnikami, jakie powinny odkryć się w diecie to cynk. Poprawia on ukrwienie skóry, ma wpływ na solidność i wygląd włosa, można go odszukać w orzechach włoskich, kukurydzy, migdałach. Następnym czynnikiem jest magnez, znajduje się on w brokułach, fasoli, jęczmieniu. Potrzebne okazują się też kosmetyki typu loxon 5. Niedobór żelaza w diecie ma prawo doprowadzić do łysienia, odnajdziemy go w mięsie, orzechach, daktylach, fasoli. Wapń to nie tylko składnik budulcowy, ale również włosy go potrzebują. Najważniejszym zalążkiem wapnia jest mleko. Też ważną witaminą jest witamina A. Włosy w zwłaszcza dokuczliwy sposób odczuwają jej brak, skutkiem tego musimy nie dopuszczać do jej deficytów.

Podobne wpisy:

Comments are closed.